Duże, podświetlane litery promują kulturę w Krakowie

Duże, podświetlane litery promują kulturę w Krakowie

Kraków to miasto silnie zaangażowane w polską kulturę. Znajduje się tam kilkanaście teatrów w różnych budynkach, a grup teatralnych jest jeszcze więcej. Krakowska kultura objawia się jednak w wielu zupełnie innych aspektach. Fascynujące są natomiast organizowane w mieście różne kampanie społeczne oraz eventy.

Duże, podświetlane litery miały na celu promowanie krakowskiej kampanii

duże litery podświetlane z KrakowaPrzykładem takiej kampanii jest na przykład ostatnio organizowana akcja. Na terenie całego miasta pojawiło się wiele neonowych napisów mających na celu zachęcenie mieszkańców do korzystania z oferowanych wydarzeń kulturalnych. Duże litery podświetlane z Krakowa nawiązywały nazwą do różnych znanych polskich filmów lub książek. Duże litery łatwo przyciągały wzrok zabieganych mieszkańców i pozwoliły im się zastanowić nad tym, kiedy ostatnio poświęcili swój czas na zapoznanie się z rodzimą kulturą. Pojawiły się one w najbardziej znanych i najchętniej odwiedzanych miejscach w mieście. Mieszkańcy Krakowa chętnie robili sobie zdjęcia z efektownymi literami i publikowali je w internecie oznaczając je odpowiednimi hashtagami. Największą popularnością cieszyły się cytaty z kilku polskich filmów z lat dziewięćdziesiątych. Okazało się, że kampania była tak dobra, że szybko trafiła na główne strony gazet w całej Polsce, a nawet w Europie. Jak się okazuje podświetlane litery nie muszą służyć tylko do reklamy produktu, miejsca lub firmy. Ich wykorzystanie zależy wyłącznie od pomysłu i kreatywności. W Krakowie zostały wykorzystane w celu przykłucia uwagi odbiorcy i zwrócenia uwagi na mnogość i różnorodność kultury polskiej.
Uważam, że Kraków wykorzystał w pełni możliwości oferowane przez podświetlane litery. Reklama nie służy tylko do nakłaniania ku zakupowi danego produktu, może również szerzyć pozytywne zachowania.