Jak korzystać z kasetonów reklamowych?

Jak korzystać z kasetonów reklamowych?

Kasetony reklamowe to oprócz rollup’ów, ścianek prasowych, na tle których klienci mogą zrobić sobie zdjęcia, czy wizytówki i inne materiały promocyjne zgodne z naszym planem marketingowym są niezwykle skuteczne podczas wydarzeń, na których obecna jest firma.

Zalety marketingowe kasetonów

nowoczesne kasetony reklamoweNowoczesne kasetony reklamowe składają się z dwustronnego płótna podświetlanego, które możemy używać w różnych miejscach. Na płótnach możemy nadrukować dowolną grafikę, logotyp, czy przekaz marketingowy zgodny z przyjętym planem kampanii reklamowej. Kasetony reklamowe mogą przybierać różne kształty, figury, czy kolory. Najpopularniejszym jednak jest forma prostokąto wymiarach metr na trzy metry, który ze względu na swą długość pozwala na zmieszczenie dowolnego tekstu, który zobaczą nasi klienci. Podczas wydarzeń branżowych, na których obecna jest firma warto zaopatrzyć się w liczne gadżety reklamowe, takie jak długopisy reklamowe, ołówki, kalendarze na kolejny rok kalendarzeowe, czy pendrive’y z grawerem. Pozwoli to na zaciśnienie więzów pomiędzy firmą, a klientem, który z pewnością wybierze naszą firmę przy kolejnym wyborze usługodawcy. Nowoczesne kasetony reklamowe można zakupić łącznie z całym sprzętem, takim jak profesjonalną torbę, w której w miarę elastycznie możemy przenosić nasze materiały. Najpopularniejsze kasetony zasilane są przez jeden zasilacz, podłączając wtyczkę do gniazdka 220V.

Sprawia to, że praktycznie wszędzie kaseton możemy podłączyć – czy to na zewnątrz, czy w pomieszczeniu – jedynym warunkiem jest dostęp do prądu. Dobra inwestycja w materiały marketingowe powoli się zwróci, jeśli dzięki nim uda nam się pozyskać nowych klientów do współpracy, gotowi zapłacić za nasz produkt, czy usługi, których wykonaniem zajmuje się nasza firma.