Tworzenie reklamy gabionów
Komercyjne reklamy są wszędzie, gdzie tylko się obejrzymy. Chyba najwięcej jest ich w telewizji. Są one wyświetlane w przerwach między głównymi programami. Czasami nas to denerwuje, ale jakoś je i tka oglądamy.
Gabiony potrzebują przemyślanej reklamy
Coraz więcej reklam pojawia się też w innych formach. A mianowicie można je spotkać w czasopismach, gazetach publicystycznych i wielu innych. Nawet na ulicy możemy spotkać się z przeróżnymi reklamami. Mieszkając w Gliwicach codziennie mijam kilkadziesiąt reklam w drodze do pracy, a co mogą powiedzieć ludzie mieszkający w większym mieście. Jednak aby reklama w ogóle istniała trzeba ją przecież stworzyć i tym właśnie się dzisiaj zajmiemy. Możemy wyróżnić różne reklamy,najwięcej jest chyba tych komercyjnych, dlatego tym typem w szczególności się zainteresujemy. Weźmy na przykład etapy stworzenia reklamy komercyjnej na ogrodzenia gabionowe. Oczywiście to tylko taki przykład, przecież można by była zareklamować coś innego jak samochód, kosmetyk, ubranie, czy po prostu inny typ ogrodzenia jak ogrodzenia panelowe. Ale podany przykład nam w zupełności wystarczy.Najpierw trzeba stworzyć plan takiej reklamy. Najczęściej i najlepiej wypisać sobie wszystkie punkty po kolei, co ma być zawarte i pokazane.Treść musi być jasna, zwięzła i na temat. Jeśli nasza reklama ma obejmować trwale wykonane gabiony, to nie możemy pisać o drewnie, metalu i tak dalej. Reklamować trzeba to co chce się sprzedać. Tylko to się liczy. Można w reklamie pokazać kilka elementów składowych tego ogrodzenia, czyli podmurówka betonowa może być częścią ogrodzenia lub słupki i tak dalej. W reklamie można też pokazać jak wykonać montaż ogrodzeń tego typu.
W ten sposób można zwrócić uwagę na pożyteczność tego ogrodzenia. Potem trzeba stworzyć szatę graficzną i nakręcić spot.